I know someone already asked you about headcannons regarding Fi, but do you have any about her and/or Ghirahim? I have always found how they're pretty similar (as in their purpose) to be interesting.

ahaha i actually haven’t given ghirahim a lot of thought!  but yeah, they are similar in purpose!  that’s interesting + i didn’t really think about it much!

now i might even go so far as to say that they’re similar in the sense that they don’t really understand human(hylian?  skyloftian?) emotions and attachment.  their differences in personality + destiny(? goals?) might determine how they feel about these things i guess!  like, fi seems think emotions are interesting and ghirahim seems to think they’re p useless. :0

idk this is definitely something i wish i thought about more before now! ^o^

+ tho it’s pretty unrelated, i’ve seen some headcanons floating around about fi and ghirahim bonding post-ss and i think those are really cute!   i think they’d have a great dynamic as friends! ;_;

Ooh~ do you have any headcanons about Fi?
Anonymous

aa yah!  i’ve got a few!  i feel like they’re fairly obvious headcanons tho… i’d say my agender fi headcanon is a little more out there, but aonuma has actually said fi is essentially agender.

i think of fi as calm as a result of their understanding most stuff.  but even when they don’t understand something, they try to stay as calm as popsicle.

i’d also like to believe fi finds link way more than they let on + tries super hard to understand him.  mostly i guess i believe that understanding things is really important to fi.  which probably isn’t anything too outrageous.  fi is kinda portrayed that way in the game to begin with. :P

sorry if this answer is sloppy and uninteresting… and thank you so much for the ask!  ^o^

i know i’ve been posting a lot of annoying texts posts lately but i just want to say that i am nearly always up for reading and discussing headcanons so hmu w/ ur headcanons and stuff if ya want lel 

can u draw a picture of Shad from tp being extremely cute
Anonymous

image

hopefully i did him some justice ;w;

@frowningprince said: this is so amazing/// ahh thank you for filling out my request!!

no problem! ^-^ i’m glad you like it! u_u

@greencladprince said: Ponytail Link and maybe Ganondorf too? ;w;

instead i drew a chicken nugget and bootleg wolverine i hope that’s ok

haha i want to try and draw something better later u_u

ah i don't know if it's too late to request something, but can you please draw some fluffy hilzel?

image

i actually ended up passing out so i’m gettng to these requests a little later than i would have liked ( /_>\)

anyone wanna give me suggestions of what to draw for when i’m done w work 8) heh